Poznaj HEZO Assistance

HEZO Assistance dla rozwiązań Fortinet to doskonały wybór dla małych i średnich firm nie posiadających personelu IT biegłego w technologii security, placówek oświatowych i jednostek administracji publicznej, firm wielooddziałowych, hoteli i jednostek służby zdrowia. Usługę przygotowano także z myślą o zastosowaniu w placówkach oświatowych i administracji publicznej.

Co to jest?


HEZO Assistance - dla produktów Fortinet

HEZO Assistance dla rozwiązań Fortinet to usługi wsparcia technicznego świadczonego przez certyfikowanych inżynierów Fortinet. Usługi zawierają pomoc specjalistów w skonfigurowaniu sprzętu pod środowisko, w którym jest zainstalowany oraz aktualizację ustawień, by dostosowywać je do dynamicznie zmieniających się potrzeb. Eksperci służą także pomocą w przypadku problemów i awarii. Wsparcie świadczone jest w języku polskim i pod polskim numerem telefonu.

HEZO Assistance dla Fortinet to korzystne cenowo rozwiązanie zapewniające dostęp do specjalistycznej wiedzy i pewność obsługi. Produkty Fortinet wzbogacone o usługi HEZO Assistance to gwarancja kompletnej ochrony.

JAK KUPIĆ?

Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje handlowe, skontaktuj się ze swoim dostawcą rozwiązań IT lub prześlij wiadomość na adres: info@hezo.com.pl

Atuty


zaawansowana ochrona

Zaawansowana ochrona styku z Internetem przed niepożądanym działaniami z wewnątrz i zewnątrz wsparta konfiguracją bazującą na wiedzy eksperckiej.

kompletne rozwiązanie

Kompletne rozwiązanie bezpieczeństwa wraz z wdrożeniem.

obsługa

Pewność kompetentnej obsługi.

wiedza

Dostęp do specjalistycznej wiedzy.

szybka reakcja

Szybki czas reakcji na zagrożenia.

Produkty


Assistance Care
dla rozwiązań Fortinet to pakiet usług, w skład którego wchodzą:

  • pomoc w prawidłowej i zgodnej z wymaganiami producenta rejestracji produktu
  • zdalna konfiguracja urządzenia (połączenia szyfrowane) zgodnie z wymaganiami użytkownika, najlepszymi praktykami i doświadczeniem inżynierów na podstawie szablonów i przeprowadzonych konsultacji
  • doradztwo w zakresie konfiguracji
  • zdalne wsparcie telefoniczne zespołu certyfikowanych inżynierów
  • rekonfiguracje urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta
  • pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji
  • usługa jest dostępna w dni robocze (pon.-pt.) w godzinach 9:00 - 17:00 (8x5)

Assistance Advanced
dla rozwiązań Fortinet to pakiet usług, w skład którego wchodzą:

  • pomoc w prawidłowej i zgodnej z wymaganiami producenta rejestracji produktu
  • konfigurację urządzenia w miejscu instalacji przez certyfikowanego inżyniera Fortinet zgodnie z wymaganiami użytkownika, najlepszymi praktykami i doświadczeniem inżynierów na podstawie szablonów i przeprowadzonych konsultacji
  • doradztwo w zakresie konfiguracji
  • zdalne wsparcie telefoniczne zespołu certyfikowanych inżynierów
  • rekonfiguracje urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta
  • pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji
  • usługa jest dostępna w dni robocze (pon-pt) w godzinach 9:00 - 17:00 (8x5)

Assistance Premium
dla rozwiązań Fortinet to usługa dedykowana dla najbardziej wymagających użytkowników, których systemy wymagają pełnego wsparcia w trybie 24x7x365, gwarantująca pełne utrzymanie ciągłości pracy systemów bezpieczeństwa. Usługa ta, w zależności od potrzeb klienta, może obejmować:

  • pomoc w prawidłowej i zgodnej z wymaganiami producenta rejestracji produktu
  • Zaawansowaną konfigurację urządzeń onsite w miejscu instalacji przez certyfikowanego inżyniera Fortinet, zgodnie z wymaganiami użytkownika
  • doradztwo w zakresie konfiguracji
  • rekonfiguracje urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta (brak ograniczeń w liczbie rekonfiguracji)
  • wsparcie telefoniczne zespołu certyfikowanych inżynierów
  • zdalne wsparcie techniczne
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta
  • pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji
  • usługa jest dostępna przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu lub 8x5 w dni robocze

Regulamin


Termin konfiguracji urządzeń jest ustalany dogodnie dla klienta i według dostępności inżynierów, ale nie później niż 14 dni od zgłoszenia. Usługi CARE i ADVANCED umożliwiają maksymalnie do 10 zdalnych zmian w konfiguracji oraz maksymalnie do 10 porad w ramach oradztwa i wsparcia technicznego w ciągu roku. Zgłoszenia powinny dotyczyć jednego konkretnego problemu. Zgłoszenia zbiorowe są rozdzielane na pojedyncze zgłoszenia. Pełny zakres i lista czynności wykonywanych w ramach wdrożenia zawartego w usługach Care i Advanced dostępne są u Partnerów handlowych Veracomp. Urządzenia objęte usługami powinny posiadać aktywny support FortiCare w trakcie ważności usługi. Usługi HEZO Assistance są dostępne dla rozwiązań FortiGate, FortiMail, FortiAnalyzer i FortiManager oraz modeli w przedziale 20-200 niezależnie od generacji urządzeń (serie A, B, C, D, E).

Regulamin świadczenia usług HEZO Assistance dla rozwiązań Fortinet >>>